Kolejivo
- Podrobnosti
Únor 2008
Jako kolejivo jsem zvolil Tillig. Díky tomu, že jsem měl kompletní návrh ve WinTracku, tak jsem si mohl jednoduše vytisknout i kompletní seznam kolejiva. S tím jsem zajel do podnikové prodejny do Sebnitzu. Nejlepší na tom bylo, že všechno měli na prodejně a já mohl odjet s kompletním kolejivem.
Později, když jsem se pokoušel něco objednat u místních "autorizovaných prodejců" tak dodávka jakékoliv hlouposti trvala v průměru 6týdnů.
Kolejivo ukládám do originálního podloží. Koleje tam krásně zapadnou a koleje samotné není potřeba již nijak lepit. Podloží má spoustu výhod i nevýhod o kterých se zmiňuji při popisu stavby tratí. Postup je v připojené fotogalerii.
Klopení zatáček zajišťuji pomocí sešikmených polystyrenových pásů.

obrázek z www.tillig.com
které se lepí následovně
Tím je docílen přirozený náklon vlaku v zatáčce.

Pár obrázků, jak se pracuje s originálním podložím Tillig:
-
Kolej a podloží Kolej a podloží
-
Zpoloviny napasovaná kolej Zpoloviny napasovaná kolej
-
Zatlačování koleje do podloží Zatlačování koleje do podloží
-
Kolej v podloží Kolej v podloží
-
Pohled zepředu Pohled zepředu
-
Zkosení náspu Zkosení náspu
-
Zkosené hrany náspu Zkosené hrany náspu
-
Tvorba náspu Tvorba náspu
-
Lepení Lepení
-
Lepení Herkulesem Lepení Herkulesem
-
Hotové dílo Hotové dílo
http://vlakytt.cz/index.php/kolejiste/kolejivo.html#sigProGalleria0c317faf3c